2010年1月8日星期五

大舊??我挑!!

大舊向向詹培忠話:「我正式挑戰你,你夠膽同我一齊辭職。你夠膽同我一齊辭職,唔好做縮頭烏龜。」


一齊辭職就代表夠膽?唔辭職就代表唔夠膽,就係縮頭烏龜??

就算你覺得係,你夠膽咪先叫晒所有反對派辭職囉,你又唔撚夠膽。

咁撚樣叫好夠膽咩?你咪尻撚屎喇!

你又鬥大,佢又同你講吖:「你咁撚支持基層,你夠叻同我一齊一年交同我一撚樣咁多稅,等政府有多啲錢攪福利,唔好做縮頭烏龜。」

咁樣講都唔撚係啱,都係一樣咁戇撚尻。

你撚樣聽日畀人打撚死,又一定關詹培忠事?

長毛最醒目,心知不妙,老早就叫大家收聲,以免越嘈越大;佢兩個嘈...你話佢黑底;佢話你入過冊,兩個事後都知玩得太過,大家都要收火喇,握手當無事。你大舊最豬,唔關你事仲加多兩句……

1 則留言:

收買佬 說...

屌得好

大舊只係政治小丑﹐講多晒氣。