2010年8月26日星期四

日軍侵華

放心,識我嘅人都知我絕少買日本貨,亦從未去過日本。

我唔係話菲律賓事件無問題,但照比較,日軍侵華,殺人、人體實險、強暴……乜都做齊。日本仍然未有正視事件,都唔好話較人性的問題,連錢可以解決嘅軍票數都唔找,其他問題都唔洗旨意住。

大家對菲律賓事件咁震怒,又會唔會對日本都一樣咁震怒呢?定係…比較菲律賓事件,日軍在華行為無乜嘢?

我對菲律賓事件感到失望、失落;我對日本二戰更失望,更失落。

3 則留言:

黑人 說...

日本人欠中國人的帳,非正式地都找左唔少經援 (eg. 北京機場)
正式果d 好難追返架喇

最近讀大前研一的《低IQ年代》,估唔到原來日本d造假事件跟中國不遑多讓

Hana 說...

日本係侵華,馬尼拉哩單野係害港(人),屋企人同外戚港人係分得好清楚嘅,同埋過去式同現在進行式又有好大分別嘅。你諗下分手/離婚一日的痛同廿年的痛係咪好大分別吖?

又:我不覺得憤怒,只是悲哀和難過。

收買佬 說...

兩個都要插!