2010年5月2日星期日

Windows 7

還記得十多年前,還是用Windows 98的時候,突然走出了一個Windows ME,我沒有換,因為我怕。最後我的決定是正確的。

還記得當年的Windows 有分開不同的級別,有Windows 3.1 及 Window 3.11;有Windows 98 跟 Windows NT/2000。

到了Windows XP,就沒有這個了,只有Home / Professional 之分。我怕煩,最後買了正版Home, 然後再到Professional 正版。

出Vista 的時候,我又想到當年的ME,那我亦沒有換OS的決心。雖然買Notebook時跟機有Vista,但我用了兩天後便馬上重裝XP,直到今天。

到了Windows 7,反應好了,就想到買一個來試試。正版的太貴,ultimate 64bit要接近2000,但我後來找到了一個方法,徘徊在用正版跟翻版之間。當然,我的使用感覺十分良好,現極力推介各位使用。若大家都唔係好想畀成2000銀,但又想用嘅話,我係有個方法嘅,唔少人都咁用緊,至今都無乜問題。

有乜好,大家用過就知道,我唔會花時間慢慢講,反正正面的嘢,你上佢個網都睇到。越來越多64bit 嘅software推出,而且佢對32bit software 嘅 support 亦唔錯。


http://windows.microsoft.com/zh-HK/windows7/products/compare

至於我用咗幾多錢,大概係一張牛肉乾嘅價錢有找喇。真係有心想試,話畀我知,我教你點樣。

1 則留言: