早前一條九唔搭八嘅新聞,係攞央視嘅,話什麼中國有黑油,收集食油循環再用。條新聞最跨張唔係循環再用,係入有高毒性化學物,比山埃強一萬倍,事後被證明無呢回事。
好喇,到美國企業麥當當喇,仲要開到差唔多全世界都有嘅,炸雞仔加化學物。
放得落肚都有衰嘢。
o拿!唔係淨係中國有喇,而家美國佬賣到差唔多全世界都有呀。
若果大家食老麥食咗咁Q耐都唔死得,仲有半條人命繼續鬧我,咁大家都可以放心去大陸整分水煮魚食吓。
2010年7月4日星期日
危險
2010年6月26日星期六
USHER Live in Macao

聽過Usher - You Make Me Wanna,我買咗佢隻碟。至今已有佢5隻碟,兩隻DVD。
睇完佢Live Concert 後,你會覺得呢個格林美得獎者的確有啲料到,我亦好欣賞佢現在演出嘅能力。我諗要睇佢現場Show,一定要去美國。
不過,我發現原來佢今夏會到亞洲演出,北京之外,另一站就係澳門。
800一張飛,真係莫財都要睇。飛已買了,位置不錯!
希望佢有good show!!
想为你的澳门旅程加添既精彩又难忘之回忆? 欢迎来临金光综艺馆™ 我们将为你呈献精彩的娱乐表演节目. 阁下更可选择酒店套票! 届时阁下可享用一晚豪华套房住宿,免费早餐及两张A区门票!
USHER 2010年7月13日
|
如何预订:
请致电澳门威尼斯人®-度假村-酒店:
853-2882 8818/ 852-6333 6660 或电邮至 ticketing@venetian.com.mo 订票
贵客必须于预订套票时以 VISA/MASTERCARD/JCB 信用卡付清全部费用。
预订套票先到先得,售完即止。
2010年6月25日星期五
樂園
九個人去吃東西。以往都是我挑地方的,他們都不沒有什麼所謂。那天我心情不太好,我也想不出來,叫他們提出建議吧!一些人說去吃壽司,一些人說去吃Pizza,一些人說吃泰國菜。
這個說壽司不飽,那個說Pizza肥,又有人說泰國菜很辣受不了。你一言我一語,我覺得很煩,反正我什麼都吃,早知我挑好了。
算!我心情真的不好,就說,那就分開吃,吃過再一起唱K。他們說我瘋了!咁多數蝦小數囉,五個人話食壽司,雖然我食壽司,AA計我實有著數,因為我食三十碟都隨時唔飽,但通常都係啲女話食壽司。不過,話食Pizza 嗰兩個又多口,一個話食唔飽,一個話唔想食生嘢,對皮膚唔好。我話照去喇,咁多數嗎。都未去食,兩條友響度鬧人,話揀去食壽司啲人無人性,唔係想佢餓食就係想佢皮膚唔好,越講越過份。
我真的想自己走開,但又廢事,忍唔住講:「去吃個樂園好了。四十皮,有河粉食有嘢飲,牛丸又彈牙。唔食牛咪食花膠豬肉丸囉。食完唱K又近。」
最後個個又話好喎。而家啲人真係麻叉煩。不過,真係好耐無食樂園...雖然裝修咗,硬係覺得無咁好食,但都算唔差。
唔知點解,有啲食店,只要一裝修得好啲,就無咗以前嗰種味道。上海小楊生煎又係咁,香港樂園又係咁。
這個說壽司不飽,那個說Pizza肥,又有人說泰國菜很辣受不了。你一言我一語,我覺得很煩,反正我什麼都吃,早知我挑好了。
算!我心情真的不好,就說,那就分開吃,吃過再一起唱K。他們說我瘋了!咁多數蝦小數囉,五個人話食壽司,雖然我食壽司,AA計我實有著數,因為我食三十碟都隨時唔飽,但通常都係啲女話食壽司。不過,話食Pizza 嗰兩個又多口,一個話食唔飽,一個話唔想食生嘢,對皮膚唔好。我話照去喇,咁多數嗎。都未去食,兩條友響度鬧人,話揀去食壽司啲人無人性,唔係想佢餓食就係想佢皮膚唔好,越講越過份。
我真的想自己走開,但又廢事,忍唔住講:「去吃個樂園好了。四十皮,有河粉食有嘢飲,牛丸又彈牙。唔食牛咪食花膠豬肉丸囉。食完唱K又近。」
最後個個又話好喎。而家啲人真係麻叉煩。不過,真係好耐無食樂園...雖然裝修咗,硬係覺得無咁好食,但都算唔差。
唔知點解,有啲食店,只要一裝修得好啲,就無咗以前嗰種味道。上海小楊生煎又係咁,香港樂園又係咁。
2010年6月23日星期三
踢假波
世界盃已到最後一輪分組賽。
每屆世界盃,看足球的人都會忽然一多,自稱球迷的人亦多了。
「挑!法國都輸畀南非,假波!收咗水喇!」
「英格蘭和阿爾及利亞,班友買咗和喇!」
每每呢啲所謂嘅評論,我都會內心微笑。凡人都是這樣,用現象來推測原因。一個現象有可能是多因的,但他們就只挑選他們心中所想的原因,再構建成以為一定合理的理由,用來解釋現象。
你估定肯定先?(肯定喇,踢得咁屎!)
咁法國收咗幾啲錢係邊個畀呢?(咪南非囉!)
幾多錢呀?大概吖?大概個數應該有啩?(我點知啫!)
咁邊個收咗?(龍門囉!)
係得佢一個?主教練呢?法國FFF呢?淨係龍門一個人收,定係要收買多幾個?(查案咩 ?)
有無證據?(我有我唔洗坐響度喇!)
或者至少有無有無啲合理疑點呢?(得得得,唔係做波,你贏晒,得未?)
其實係關比利事。法國隊好多人都係同性戀嘅,比利個屎忽,法國國腳個個都搞過晒。比利話班友啩住踢波唔理佢,佢枕頭邊係咁投訴,個個都怕無屎忽搞,所以咪求其踢完3場分組賽出局囉。」(你都低鳩能!)
反正都係無證無據鳩吹,你學我咁,吹大小小仲好喇!
每屆世界盃,看足球的人都會忽然一多,自稱球迷的人亦多了。
「挑!法國都輸畀南非,假波!收咗水喇!」
「英格蘭和阿爾及利亞,班友買咗和喇!」
每每呢啲所謂嘅評論,我都會內心微笑。凡人都是這樣,用現象來推測原因。一個現象有可能是多因的,但他們就只挑選他們心中所想的原因,再構建成以為一定合理的理由,用來解釋現象。
你估定肯定先?(肯定喇,踢得咁屎!)
咁法國收咗幾啲錢係邊個畀呢?(咪南非囉!)
幾多錢呀?大概吖?大概個數應該有啩?(我點知啫!)
咁邊個收咗?(龍門囉!)
係得佢一個?主教練呢?法國FFF呢?淨係龍門一個人收,定係要收買多幾個?(查案咩 ?)
有無證據?(我有我唔洗坐響度喇!)
或者至少有無有無啲合理疑點呢?(得得得,唔係做波,你贏晒,得未?)
其實係關比利事。法國隊好多人都係同性戀嘅,比利個屎忽,法國國腳個個都搞過晒。比利話班友啩住踢波唔理佢,佢枕頭邊係咁投訴,個個都怕無屎忽搞,所以咪求其踢完3場分組賽出局囉。」(你都低鳩能!)
反正都係無證無據鳩吹,你學我咁,吹大小小仲好喇!
2010年6月15日星期二
以鬼制人
香港公關界有一招叫「以鬼制人」,就是找來一個外籍人士來向公眾公代。
今天有傳中電有參與投資的大亞灣核電廠洩漏幅射。
一眾記者圍著中電常務董事發問,該董事以英文解釋十分技術性的問題,英文已夠麻煩,就算是中文,但內容全是技術名詞,聽者不明白可以理解。
之所以在現場直播所見,記者所追問的問題,不是董事已答了,就是追問非所答,實在可笑。
若有企業要招架記者,除了「以鬼制人」外,還可以來一招「以科制人」。當然,最好的就是「以鬼兼科制人」,我相信萬試萬寧。
今天有傳中電有參與投資的大亞灣核電廠洩漏幅射。
一眾記者圍著中電常務董事發問,該董事以英文解釋十分技術性的問題,英文已夠麻煩,就算是中文,但內容全是技術名詞,聽者不明白可以理解。
之所以在現場直播所見,記者所追問的問題,不是董事已答了,就是追問非所答,實在可笑。
若有企業要招架記者,除了「以鬼制人」外,還可以來一招「以科制人」。當然,最好的就是「以鬼兼科制人」,我相信萬試萬寧。
2010年5月31日星期一
2010年5月30日星期日
鴻海科技集團
鴻海科技集團,即係大家所講嘅富士康。
近期大家對鴻海有更多認識,都拜啲人係咁跳樓所至。
好多人都對呢個咁奇特嘅事件有好多唔同分析,好似話係鐵腕管理、壓力大、不斷加班。
我暫時無法求證上述理由係咪唔係令人跳樓嘅主因,但係我又想知,用上述理由去推斷嘅人,又有無求證過,以前未有咁多人跳樓嘅時候,富士康係咪無行鐵腕管理、員工壓力又唔大、又唔洗不斷加班。
我唔係話上述問題完全唔係問題,但個問題有幾大呢?係咪近期問題繼續惡化到超過臨界值,所以啲人先跳樓呢?若果一直都係咁,又點解而家先有人跳樓呢?
若果解答唔到呢啲問題,什麼鐵腕管理、壓力大、不斷加班等等等等的推斷,都係無乜料到嘅「垃圾」。
好多分析都係亂嚟,例如一些blog 寫話富士康高、低技術產品都做;需求又大增,人力資源可能應付不來,再瘋狂向員工加壓,令工作變成不可能的任務。
同一間公司乜都做,又如何?Sony 拍電影、電視頻道、廣播器材、數碼相機、Software(Sony Creative),都係乜都做仲未計會outsource 出去嘅電視、收音機、PS3、notebook、Memory Card,層面仲大過富士康,咁Sony呢10年又有幾多員工自殺先?
和黃又係,物業發展、零售、電訊、投資、港口、酒店、傳媒…等等等等,又係乜都做,仲要佢全世界咁多投資咁多公司,又有咁多瓣數,一年應該跳幾萬人。
第二,做得多嘢咪請多啲人囉,係咁佢接單量同請人量一直唔成正比,做極都做唔晒先。可能係都唔定,但blog 內無數據可反映,又係得個吹字。另一個質疑,就係佢係咁迫班人做,請唔夠人嘅話,最後都係交唔到單,因為迫盡都係做24個鐘做唔停。交唔到單嘅代價一定高過請人。富士康請唔到人?年年都排長龍,多到任佢揀。
最後,唔知寫blog 嗰個知唔知富士康對唔同類型嘅生產係咪分廠房開工,跳樓嘅深圳廠房,又係負責乜類型嘅生產。富士康全世界都有廠房,點解淨係深圳廠房有事發生,係咪因為佢真係有如某人所講,淨係深圳間廠就乜高、低技術嘅產品都要做,而且又請唔夠人,迫死班工人呢?不過我都幾肯定,寫嗰個都唔知富士康全球仲有邊度有廠,唔同廠房又係做啲乜。無睇清楚,又無了解過,又係咁樣講。你分析唔到,拿埋一堆係咁講,無條理又無數據。
又話乜嘢「這就是中國」、「見人仆街自己好HIGH」、「支那化」……挑!
近期大家對鴻海有更多認識,都拜啲人係咁跳樓所至。
好多人都對呢個咁奇特嘅事件有好多唔同分析,好似話係鐵腕管理、壓力大、不斷加班。
我暫時無法求證上述理由係咪唔係令人跳樓嘅主因,但係我又想知,用上述理由去推斷嘅人,又有無求證過,以前未有咁多人跳樓嘅時候,富士康係咪無行鐵腕管理、員工壓力又唔大、又唔洗不斷加班。
我唔係話上述問題完全唔係問題,但個問題有幾大呢?係咪近期問題繼續惡化到超過臨界值,所以啲人先跳樓呢?若果一直都係咁,又點解而家先有人跳樓呢?
若果解答唔到呢啲問題,什麼鐵腕管理、壓力大、不斷加班等等等等的推斷,都係無乜料到嘅「垃圾」。
好多分析都係亂嚟,例如一些blog 寫話富士康高、低技術產品都做;需求又大增,人力資源可能應付不來,再瘋狂向員工加壓,令工作變成不可能的任務。
同一間公司乜都做,又如何?Sony 拍電影、電視頻道、廣播器材、數碼相機、Software(Sony Creative),都係乜都做仲未計會outsource 出去嘅電視、收音機、PS3、notebook、Memory Card,層面仲大過富士康,咁Sony呢10年又有幾多員工自殺先?
和黃又係,物業發展、零售、電訊、投資、港口、酒店、傳媒…等等等等,又係乜都做,仲要佢全世界咁多投資咁多公司,又有咁多瓣數,一年應該跳幾萬人。
第二,做得多嘢咪請多啲人囉,係咁佢接單量同請人量一直唔成正比,做極都做唔晒先。可能係都唔定,但blog 內無數據可反映,又係得個吹字。另一個質疑,就係佢係咁迫班人做,請唔夠人嘅話,最後都係交唔到單,因為迫盡都係做24個鐘做唔停。交唔到單嘅代價一定高過請人。富士康請唔到人?年年都排長龍,多到任佢揀。
最後,唔知寫blog 嗰個知唔知富士康對唔同類型嘅生產係咪分廠房開工,跳樓嘅深圳廠房,又係負責乜類型嘅生產。富士康全世界都有廠房,點解淨係深圳廠房有事發生,係咪因為佢真係有如某人所講,淨係深圳間廠就乜高、低技術嘅產品都要做,而且又請唔夠人,迫死班工人呢?不過我都幾肯定,寫嗰個都唔知富士康全球仲有邊度有廠,唔同廠房又係做啲乜。無睇清楚,又無了解過,又係咁樣講。你分析唔到,拿埋一堆係咁講,無條理又無數據。
又話乜嘢「這就是中國」、「見人仆街自己好HIGH」、「支那化」……挑!
2010年5月19日星期三
重操故業
曾經是一名建築界(地盤佬)的我,今天重操故業,為自己的房子維修。
真的很久沒有流這樣多汗水了。我深信,不停地工作一小時,所消耗的能量絕不比踢兩小時足球少。我還記得到某大學就讀的時候,要學習如何釘板、紥鐵、拉線、駁水喉。通常大學一節課堂最多都是4小時,但一堂「地盤佬堂」,是朝八晚五,中間有午飯及下午茶時間。這一課不能走堂,不能早閃,不能蛇王,根本與地盤沒有分別。
開英泥的時候,起初的3分鐘,我真的忘了如何開,還好,唸了的書似乎真的拿不走,不久之後,我就成功開起英泥漿,想起了泥/水比;如何攪拌;如何用灰池推漿;如何填泥;如何批盪。最終,順利完工,當中沒有問題出現。
除了辛苦之外,還有一些問題。我早就知道英泥加水後,英泥漿是強鹼的,不能用手接觸。不過,由於「落手位」太細,有些部份仍然要用手才能填泥,最後不理後果,決定用手填。完工後,問題就來了,手很緊,很乾,有「拉著」的感覺。
其實我是知道後果的,但明白到工作就是這樣。我知道最辛苦的時間還未到來,因為手而被強鹼燒傷,今晚應會痕癢不止,兩天後會脫皮,更嚴重者還可能要到醫院治療。
做建築的工友,的確很辛苦。不過,我還是很愛這工作,只是不同的主觀問題及客觀因素,令我不能將這行業定位成我的終身事業。這兩天,我重操故業,重拾了很多久遺的感覺,這種感覺很特別,仿如時光倒流一樣。若有機會的話,久不久我也會辛苦一下。
真的很久沒有流這樣多汗水了。我深信,不停地工作一小時,所消耗的能量絕不比踢兩小時足球少。我還記得到某大學就讀的時候,要學習如何釘板、紥鐵、拉線、駁水喉。通常大學一節課堂最多都是4小時,但一堂「地盤佬堂」,是朝八晚五,中間有午飯及下午茶時間。這一課不能走堂,不能早閃,不能蛇王,根本與地盤沒有分別。
開英泥的時候,起初的3分鐘,我真的忘了如何開,還好,唸了的書似乎真的拿不走,不久之後,我就成功開起英泥漿,想起了泥/水比;如何攪拌;如何用灰池推漿;如何填泥;如何批盪。最終,順利完工,當中沒有問題出現。
除了辛苦之外,還有一些問題。我早就知道英泥加水後,英泥漿是強鹼的,不能用手接觸。不過,由於「落手位」太細,有些部份仍然要用手才能填泥,最後不理後果,決定用手填。完工後,問題就來了,手很緊,很乾,有「拉著」的感覺。
其實我是知道後果的,但明白到工作就是這樣。我知道最辛苦的時間還未到來,因為手而被強鹼燒傷,今晚應會痕癢不止,兩天後會脫皮,更嚴重者還可能要到醫院治療。
做建築的工友,的確很辛苦。不過,我還是很愛這工作,只是不同的主觀問題及客觀因素,令我不能將這行業定位成我的終身事業。這兩天,我重操故業,重拾了很多久遺的感覺,這種感覺很特別,仿如時光倒流一樣。若有機會的話,久不久我也會辛苦一下。
2010年5月17日星期一
種植樂
一直嘗試在種東西,但發了芽不久就死了。
無可奈何之下,請教了「師公」級的人。他說:「你每日都落水?咁死得喇,多水會軟腳㗎。你見佢出芽就可以每3日先落水。你啲泥係花泥??咁仲死得快,花泥好留水,水汪汪就爛根,爛根就腳軟,腳軟咪死囉。」
佢一輪咀咁講,講完之後,我即刻明晒。
而家我每3日先落少少水,佢真係唔「腳軟」兼且生得好正常,至少破晒紀錄,十幾日都未死得。
希望到6月中,佢仍然可以正常生長,直到被我以「收割」的方式將他殺死,呵呵!
無可奈何之下,請教了「師公」級的人。他說:「你每日都落水?咁死得喇,多水會軟腳㗎。你見佢出芽就可以每3日先落水。你啲泥係花泥??咁仲死得快,花泥好留水,水汪汪就爛根,爛根就腳軟,腳軟咪死囉。」
佢一輪咀咁講,講完之後,我即刻明晒。
而家我每3日先落少少水,佢真係唔「腳軟」兼且生得好正常,至少破晒紀錄,十幾日都未死得。
希望到6月中,佢仍然可以正常生長,直到被我以「收割」的方式將他殺死,呵呵!
2010年5月10日星期一
蜂花檀香皂
2010年5月7日星期五
董驃金句
看到有人在網上貼了「董驃金句」。
本人抽了較喜歡的5句出來:
本人抽了較喜歡的5句出來:
- 交一友要千言萬語,失一友只三言兩語。
- 唔賭會病,賭就無命,惟有賭細的吊住條命。
- 無料的人無人扶得起,有料的人無人禁得低。
- 不勞而獲無道理,勞而不獲無天理。
- 馬重未必係肥,輕左未必係瘦,肥瘦輕重根本係四件事。
音源
自問不是音響發燒友,因為沒財力兼沒時間。現在的音響系統,在10年前已建立,至今仍然能健康運行。CD盤跟揚聲器都是英國的,後者沒有問題,前者總有些時侯不能讀碟;合併擴音器是日本的,只是音量的轉鈕有些左右不對稱。算吧,我相信5年後才會更換。
跟普遍發燒友不同,我較少為音源質素來遷就個人喜好,我還是聽流行曲為主;其次是中樂。
有些我認為是固執的人,會堅持流行曲都沒有好的錄音;樂器也可能是電子的。
上述觀點,都很正確,但若然要我聽一些沒有感覺的音樂,就算旋律很優美那又如何?
其實有很多香港流行曲的錄音也不錯,多片有製作XRCD的唱片都不錯。此外,張學友的《真情流露》亦是得到不少發燒友推介。
除了較著名的專輯外,本人認為彭羚的《我有我天地》、古巨基的《愛與夢飛行》、蘇永康的《獨立宣言》都是不錯的。


跟普遍發燒友不同,我較少為音源質素來遷就個人喜好,我還是聽流行曲為主;其次是中樂。
有些我認為是固執的人,會堅持流行曲都沒有好的錄音;樂器也可能是電子的。
上述觀點,都很正確,但若然要我聽一些沒有感覺的音樂,就算旋律很優美那又如何?
其實有很多香港流行曲的錄音也不錯,多片有製作XRCD的唱片都不錯。此外,張學友的《真情流露》亦是得到不少發燒友推介。
除了較著名的專輯外,本人認為彭羚的《我有我天地》、古巨基的《愛與夢飛行》、蘇永康的《獨立宣言》都是不錯的。


2010年5月3日星期一
自修
中五時曾到過自修室。自修室並無法令我好好注心地溫習。
中七時發現再不讀便不行。自修室感覺不良好,家中又太多令我分心的電視節目、新聞等等等等,我最後跑到維園讀書。兩小時便讀完應該要花一整天才能看完的書,的確很有效。溫經濟學時到維園,到企業概論就到新會展,始終新會展能給予你一種較商業的感覺,溫起來氣氛更好。維園……經濟……這個嗎?《賣桔者言》應該有維園年宵這場口。
不過,我不會每次都外出溫習,因為這代表是危急關頭,人總不會每次都是危急吧!
今次,我別無選擇,又要在別處看書。
至於要到那溫習?或許是南灣,或許是香港公園,或許是灣仔海旁吧 !
中七時發現再不讀便不行。自修室感覺不良好,家中又太多令我分心的電視節目、新聞等等等等,我最後跑到維園讀書。兩小時便讀完應該要花一整天才能看完的書,的確很有效。溫經濟學時到維園,到企業概論就到新會展,始終新會展能給予你一種較商業的感覺,溫起來氣氛更好。維園……經濟……這個嗎?《賣桔者言》應該有維園年宵這場口。
不過,我不會每次都外出溫習,因為這代表是危急關頭,人總不會每次都是危急吧!
今次,我別無選擇,又要在別處看書。
至於要到那溫習?或許是南灣,或許是香港公園,或許是灣仔海旁吧 !
2010年5月2日星期日
Windows 7
還記得十多年前,還是用Windows 98的時候,突然走出了一個Windows ME,我沒有換,因為我怕。最後我的決定是正確的。
還記得當年的Windows 有分開不同的級別,有Windows 3.1 及 Window 3.11;有Windows 98 跟 Windows NT/2000。
到了Windows XP,就沒有這個了,只有Home / Professional 之分。我怕煩,最後買了正版Home, 然後再到Professional 正版。
出Vista 的時候,我又想到當年的ME,那我亦沒有換OS的決心。雖然買Notebook時跟機有Vista,但我用了兩天後便馬上重裝XP,直到今天。
到了Windows 7,反應好了,就想到買一個來試試。正版的太貴,ultimate 64bit要接近2000,但我後來找到了一個方法,徘徊在用正版跟翻版之間。當然,我的使用感覺十分良好,現極力推介各位使用。若大家都唔係好想畀成2000銀,但又想用嘅話,我係有個方法嘅,唔少人都咁用緊,至今都無乜問題。
有乜好,大家用過就知道,我唔會花時間慢慢講,反正正面的嘢,你上佢個網都睇到。越來越多64bit 嘅software推出,而且佢對32bit software 嘅 support 亦唔錯。

http://windows.microsoft.com/zh-HK/windows7/products/compare
至於我用咗幾多錢,大概係一張牛肉乾嘅價錢有找喇。真係有心想試,話畀我知,我教你點樣。
還記得當年的Windows 有分開不同的級別,有Windows 3.1 及 Window 3.11;有Windows 98 跟 Windows NT/2000。
到了Windows XP,就沒有這個了,只有Home / Professional 之分。我怕煩,最後買了正版Home, 然後再到Professional 正版。
出Vista 的時候,我又想到當年的ME,那我亦沒有換OS的決心。雖然買Notebook時跟機有Vista,但我用了兩天後便馬上重裝XP,直到今天。
到了Windows 7,反應好了,就想到買一個來試試。正版的太貴,ultimate 64bit要接近2000,但我後來找到了一個方法,徘徊在用正版跟翻版之間。當然,我的使用感覺十分良好,現極力推介各位使用。若大家都唔係好想畀成2000銀,但又想用嘅話,我係有個方法嘅,唔少人都咁用緊,至今都無乜問題。
有乜好,大家用過就知道,我唔會花時間慢慢講,反正正面的嘢,你上佢個網都睇到。越來越多64bit 嘅software推出,而且佢對32bit software 嘅 support 亦唔錯。
http://windows.microsoft.com/zh-HK/windows7/products/compare
至於我用咗幾多錢,大概係一張牛肉乾嘅價錢有找喇。真係有心想試,話畀我知,我教你點樣。
訂閱:
文章 (Atom)

