2007年11月16日星期五

遙控


以前睇電視得一個remote control。


不過依家就要好多個。以我家為例,有電視、Cable、NOW、衛星電視STB、DVD、CD Player、Amp,即係有7個Remote,的確好煩。


不過,兩年前就發現有個Chunghop的大陸品牌,係一個萬能remote,而且仲有學習能力。


之前的一個是黑色的,沒有Screen,不過最緊要係有學習能力,咁就方便喇。第一個係電視,第二個係CD/Amp,第三個係Cable,第四個係NOW。


近期仲有一個,個樣好樣好多,而且有Screen,但都唔過$200.00,平過 Logitech。


佢仲好的係Default有Cable同NOW,所以唔洗Set。不過若兩個部機都同時有,咁就只可以二選一,希望之後會有兩個STB的選擇,咁就可以NOW同Cable共用。


有張相畀大家睇睇,個樣真係唔差。


其實用副remote有兩個好處。

1. 個remote成日跌,咁你有乜事都係跌爛個副的,買返個唔洗去買原廠。原廠一個要成$300.00

2. 唔洗用幾個remote去轉台睇電視。