2010年1月8日星期五

界線

盜亦有道,當過了界線,還以為是無敵的你們,便慢慢會意識到,你會正面對一個重大的危機,一切亦會洗牌再來。

你們過晒界,玩得太過分了!!

大舊??我挑!!

大舊向向詹培忠話:「我正式挑戰你,你夠膽同我一齊辭職。你夠膽同我一齊辭職,唔好做縮頭烏龜。」


一齊辭職就代表夠膽?唔辭職就代表唔夠膽,就係縮頭烏龜??

就算你覺得係,你夠膽咪先叫晒所有反對派辭職囉,你又唔撚夠膽。

咁撚樣叫好夠膽咩?你咪尻撚屎喇!

你又鬥大,佢又同你講吖:「你咁撚支持基層,你夠叻同我一齊一年交同我一撚樣咁多稅,等政府有多啲錢攪福利,唔好做縮頭烏龜。」

咁樣講都唔撚係啱,都係一樣咁戇撚尻。

你撚樣聽日畀人打撚死,又一定關詹培忠事?

長毛最醒目,心知不妙,老早就叫大家收聲,以免越嘈越大;佢兩個嘈...你話佢黑底;佢話你入過冊,兩個事後都知玩得太過,大家都要收火喇,握手當無事。你大舊最豬,唔關你事仲加多兩句……

2010年1月6日星期三

萬千歲月如一夢

一年容易又過。

要派利是的,在此時此刻,差不多要準備兌換現鈔,此時或會心想:「咁又一年,又要派錢。」
有在一月生日的好朋友便會說:「諗完禮物無耐,又要諗,一年真係快。」
又可能有些改過自新的人會想:「出咗冊咁又一年。一出嚟都好驚社會唔接受,過咗一年而家都無乜嘢喇,做返正行都唔係咁差啫。」
返緊學嘅你,應該更有感覺,一年前仲大大聲聲話:「仲有成三百幾日畀我溫書。」而家應該驚到腳震,同時為公開考試倒數。

無論你呢一年做咗乜,做得好做得唔好,都唔洗太上心。一年容易又過,過過吓,好快就過咗人生嘅一半。好多時回想人生,最開心嘅時刻都係「少年荒唐」、「驚險時刻」、「衝動無知」等等的壞事情。

沒有傻的昨天,明天便沒有快樂的回憶。萬千歲月,也如夢一場。

一覺醒來,又是美好的一天。

2010年1月4日星期一

洗手間(二)

本人到酒店,入放的一刻放下行李後,首要做的事就是開啟洗手間的燈,看一看其布局。

那是一個有浴缸的洗手間嗎?浴缸能否讓我伸直雙腿嗎?除了浴缸外,還有獨立的淋浴間嗎?淋浴間的地面有防滑設計嗎?淋浴間的天花有沒有暖燈?面盤上是否有燈?面盤鏡有防霧裝置嗎?坐廁有間格嗎?廁紙架是單格還是雙格?最重要的是,門後是否有外衣架?

有一些細緻的設計,我十分欣賞,例如:
淋浴間的地面用不平面的石升高地台,四邊留空間,由地台去水。我認為這設計十分企理。
浴缸邊底約十吋範圍內的地面微微向內及向地台去水的一方收斜(行內叫:科水),讓外濺的水不會四處流。
浴缸頂有燈,就算拉了浴簾亦不會漆黑一片。浴缸沒有浴簾除外。
洗手間有音響系統,讓你真的可以享受浸浴的樂趣。
洗手間有發光二極管的跳字時鐘。
放置在膝蓋旁位的廁紙架,讓你不用扭著腰拉廁紙。

此外,地暖裝置、暖房裝置、暖毛巾裝置都是令洗手間成為更人「留戀」的地方。

我見過一些用上普通浴具品牌,但設計細心體貼的布局,這比一味使豪氣,使用名牌浴具,但設計不便的洗手間更得我歡心。

當然,名牌的設計較好,外觀較吸引。在些介紹一些知名品牌。
Albatros
American Standard
Armitage Shanks
Duravit
Grohe
Hansgrohe
Heritage
Inax
Imperial
Keramag
Kohler
Laufen
Pozzi Ginori
Roca
Toto
Traditional Contemporary
Vitra


通常在酒店,最多見過的都是Duravit 及 Kohler