2007年10月12日星期五

好玩

乜o野好玩,其中一樣就係「最危險的o野就最好玩」!

過山車好玩,機動遊戲好玩,因為夠刺激。不過,有無發覺你玩了三、五次後就一o的都唔好玩,因為大概都知佢有幾安全。

吸毒,有玩過的人,而又能被毒品支配的人就會覺得好好玩。我唔係支持人吸毒,但事實吸毒就係咁,唔係o的人點會咁貴都買。

探險,流浪,又係今日唔知聽日事,所以都幾好玩,但後者所受威脅人生的壓力無咁大。

賭錢,都係好好玩,你試o下你今日一出糧就成份糧走去買大,未開之前的刺激同興奮實在難以取代。

開快電單車,好好玩,因為過每一個彎都有機會死。唔死得,你就會開快o的。

2007年10月11日星期四

Hayabusa


最近睇中了一架車,那並不是四輪的法拉利或林寶堅尼。

Ferrari 同 Maserati 都係 Fiat 的,但我較愛Alfa Romeo。


我睇中的是Suzuki 的「隼」 - Suzuki Hayabusa。
SUZUKI GXX1300R HAYABUSA
ENGINE: Liquid-cooled, 16-valve inline four
DISPLACEMENT: 1,340cc
POWER: 197bph
TORQUE: 114lb-ft
WEIGHT: 220kg
極速係186mph 無計錯應該係280km/h (但只係限速,你一改了電腦,應該唔難過320km/h)
香港出車路12萬應有少少找
大家都會想到,雖然1300cc 理應無乜料到,但落在二輪之上,連埋你都係300kg,咁你就明白佢跟本唔係一部普通的車,而係一部怪物。
若我擁有了,我不會日日開,因為這並不適合。買來是星期六、日大清早成街都無車時玩的。
你唔會俾佢放響銅鑼灣俾人睇,亦唔會用來等過海隧,因為佢係一部超級怪物,一波都過140km/h的車,0-100km/h僅3秒,叫佢行30km/h過海隧佢會唔多高興。我亦都唔會放響大街大巷,玩完只會泊返屋企。
當然我唔怕俾o的唔知我架車係乜料的Civic 或 Evo睇唔起。因為我知架車都夠同Porsche 玩。
我其實很怕死的,買了都唔會開過140km/h。平時開車,都係開佢細路AN400(Suzuki Skywave) 好了 。
電單車,簡直就是魔鬼!!!