2010年8月28日星期六

收成期

還記得11年前,和黃將Orange 以超過1000億賣出,成為一時佳話嗎??


一九九九年十月二十一日

香港-和記黃埔有限公司(「和黃」或「該公司」)今天宣佈同意接受Mannesmann AG(「Mannesmann」)有條件收購其所持有全部Orange plc(「Orange」)股份。當收購轉為無條件時,Mannesmann將收購和黃所持有537,234,691股Orange股份(佔Orange已發行股本百分之四十四點八一),收購價約港幣一千一百三十億元(一百四十六億美元),以現金、票據及Mannesmann股票交易。和黃在作為收購代價一部分而收取的Mannesmann股份將佔Mannesmann交易後備考擴大已發行股本約百分之十。當交易完成後,預計和黃將成為Mannesmann的單一最大股東。


和黃的電訊企業在1990年開始在歐洲投資電訊業,9年後收成,賣出大部分業務,然後將彈藥投放在3G業務上。有人說李先生貪勝不知輸,特別是在2003-2006年,他們的3G業務表現不濟,每年均要賣仔支持業務。

當年還未有iphone的時候,很多分析員認為,人家用電話都是用來作話音通訊,要那麼大的頻寬(以當時計真的很大,快過用Dial-up)來幹麼,什麼視象電話有誰會用。實在現在用Video Call的人仍然很少。到了2008年時,Wimax 又出了,我更擔心那個更大頻寬的制式會令3G未長大已宣告死亡。

但想不到iphone推出,以及其他如HTC等的smartphone,加上youtube, facebook 等網站,令人家在吃飯也要將餸菜拍照,馬上上載到facebook 跟人分享。

剛剛的長/和業績發布,李嘉誠極有信心地向記者表示,3G的業務開始收成。想不到他又贏一仗。且看2年後,他的3G業務王國,又會以多少錢賣走。

2010年8月26日星期四

日軍侵華

放心,識我嘅人都知我絕少買日本貨,亦從未去過日本。

我唔係話菲律賓事件無問題,但照比較,日軍侵華,殺人、人體實險、強暴……乜都做齊。日本仍然未有正視事件,都唔好話較人性的問題,連錢可以解決嘅軍票數都唔找,其他問題都唔洗旨意住。

大家對菲律賓事件咁震怒,又會唔會對日本都一樣咁震怒呢?定係…比較菲律賓事件,日軍在華行為無乜嘢?

我對菲律賓事件感到失望、失落;我對日本二戰更失望,更失落。

2010年8月25日星期三

阿媽教女

響火車車廂見到嘅真人真事。

阿媽同個女一次坐火車,阿媽同個女一齊坐低,個女就攞個小公仔嚟玩。阿媽見悶同佢講嘢,問吓佢頭先餐飯好唔好食,但個女無理佢,見佢係咁玩個公仔,就忍唔住用個公仔嚟做話題,想無咁悶。

佢就話個女咁樣齊隻公仔乜乜物物,但係個女都無理佢。無計可施下,個阿媽就搶個女手上玩緊嘅小公仔,但個女就雙手保護住,係都唔畀個阿媽搶。

阿媽就話:「個公仔我買嘅,你畀我。」個女無奈畀阿媽喇。然後阿媽就話個女咁樣整隻公仔乜乜物物,整過佢隻公仔之後畀返個女。

個女見隻公仔唔同晒樣,又還原返。個阿媽覺得無面,又想搶個公仔,但個女誓死保護。兩人角力了一分鐘後,阿媽放棄,然後就話:「你做晒啲暑期作業未呀?」

「差英文最後兩個課。」

「咁即係未做晒喇!」

「你叫我聽日先做埋。」

「未做晒就玩,攞返嚟!攞嚟呀!」

「又講大話,又話畀人聽日先做埋。」

「你攞唔攞嚟呀!」

最後個女畀返個公仔佢……


呢啲阿媽,簡直係廢柴。