2010年12月23日星期四

倫敦學生

我睇極都唔明,有乜咁大不了。

有瓦遮頭下凍幾日就話要生要死。

一個就話我病,雖然有醫生,但佢淨係叫我飲多啲水,佢都幫唔到我。

等我話你知喇,細路女,你呢啲咁普通嘅病係真係靠自己體質去康復,唔係你想個醫生點幫你呀。
得閒做多啲運動喇你。

啲人又響啲youtube 片到打:

我們明白航空公司有自己的考慮
在龐大的工作量之下
我們願意等一等

但為那些只有十二歲的做些東西吧
為甚(什)麼不能幫他們訂到其他航班的機標
當中還有身體不太好的

挑!你身體唔好就留響英國休息吓囉,家陣唔返香港會死咩?
十二歲大撚晒呀?學吓獨立喇!

我響度諗,畀著十年八年前我哋呢代,有個咁嘅百年一遇嘅機會可以唔洗返香港對住屋企人去咗邊度玩都無人理,我哋一定日日開P,求其打個電話話唔洗擔心,返香港仲唔安全,穩定咗家人心情就玩足幾星期。

中國品牌

其實有部分中國品牌,質量的確不錯,亦是我自己的喜愛品牌

飲食:青島(食嘢時飲一流,絕對好過喜力)

電子:聯想(雖然ThinkPad 係買IBM,但話明中國品牌,收購咗就係中國o架喇)、華為(有人話佢抄Cisco,不過呢啲科技產業,你告我我告你周不時見。)

家電:海爾(家中3台分體冷氣用了近8年,至今都無病無痛,夠靜夠凍。而家海爾代理係大昌行)

衣飾:361度(設計唔娘,品質不錯,價錢當然可以喇)(亞運期間的「多一度熱愛」廣告不錯,)

藥品:同仁堂(除咗安宮牛黃丸等名藥外,佢啲感冒劑同清音丸都唔差)

2010年12月20日星期一

中國製造

經常不明白為何某些人會認為「中國製造」就一定是劣貨。

首先,Nokia, Motorola 甚至 HP 的產品,都是中國製造,很差嗎?? 我不覺得……
其次,英國、日本的產品都一定是好嗎?有英國的炸彈檢測器根本沒有炸彈檢測功能;有日本的飛機坐位的安全檢證是假的……不用為他們辯護,該些生產商都承認自己的罪行。

會吃香口膠的人,看看在香港買的Wrigley 香口膠,你會發現,那是中國製造的。
會聽ipod, 用iphne 的人,相信應該會看過這句「Designed by Apple in California. Assembled in China.」小心!!!你不怕會爆炸嗎??


要分析質量,唯一的方法只要從質量上考慮,不是在產地上考慮。什麼國家製造,跟產品的品質不見得有什麼直接關係。

有玩影音的人都知道,以前同時是日本製造,但日本品牌的本土貨跟外銷貨在品質上都有差距,這反映日本製造也有劣貨的。Sony 的 Discman 經常不夠一年便會壞掉;我朋友的Sony LCD TV,一年就壞了3次,那還是 X Series,即最頂級的系列。

大家還記得,很多年前,有一台日本品牌的電視機爆炸,當時很多都想以為是國產電視機,最後發現原來是日本品牌,那些早早下了判斷的人,呵呵,當時只得無語。幸好他們沒有跟我打賭,要不然,我應該成為了一個小富翁。

同一條生產線,以相同的技術生產同一樣的產品,工人得到足夠的培訓,QC又達到接近的水平,我相信在全球絕大部分地方生產,都不會有什麼很大的差別,除非因為特殊氣候因素影響。

我的Lenovo 在中國製做,用了差不多三年,曾多次在高於800mm跌落地面,每次都是開了機的情況下發生,至少仍然沒有問題,這段blog 都是由這台機打出來的。

我的Toshiba LCD電視在中國製造,用了超過三年,至今仍然很健康。

當然,大家可以說有上述的例子,很多都是外國品牌中國製造,但我也沒有離題,因為我說的是「中國製造」,不是「中國品牌」。當然,有很多「中國品牌」都不差,大家可以尋尋寶。有機會的話,我亦會介紹一些中國品牌。

BTW, 我跟很多香港人一樣,都是中國人,也是喝東江水,更有用中電在內地所產的電。