2010年9月22日星期三

奇到唔信

大約半年前,我的朋友跟我說了一個秘密,那就關於她的弟弟的。

他(弟弟)跟他女朋友的後母搭上了!

我聽到的時候說:「不是吧!真的發生了,也不會跟你說。」

她答:「起初講我也不相信,但那是真的,因為他(走投無路)才跟我說。他說不能跟他女朋友說,又不能跟朋友說,太樣衰,講咗好耐先講到出嚟。」

我:「咁都無嘢吖。至多同佢條女散啫。做乜呀,佢後母要錢呀。」

她:「唔係要錢,話想同佢一齊,兩條友一齊去新加坡過新生活。唔得就要生要死。」(個後母係新加坡人)

我問唔到件事一開始點發生,因為佢都唔好意思同我朋友即係佢家姐講,雖然呢樣係我最想知。呵呵,連女朋友個後母都可以搭上,真係堅。

佢家姐同我講,話佢話最激時,同完佢條女瞓,聽日佢條女返工,佢放假,個後母就叫佢去主人房瞓。(佢老公過咗生)

今日,我朋友打畀我話,你記唔記得呢件事。我話記得(上述已經係記淨嘅嘢,仲有好多唔同細節,但我都唔太記得)。佢話件事無事喇。我問佢:點搞掂呀,買起佢呀,哈哈。」

她:「唔係,不過真係無咗命。」

我:「吓!」

她:「個後母之前自己去咗馬來西亞,發生咗意外去咗。」

我:「咁鬼古嘅。」

她:「係呀!不過仲大嘅一個問題嚟咗。」

我:「乜事?」

她:「佢有分巨額保險,80%寫咗畀我細路,20%先寫畀佢個女。你話可以點解畫。」

我:「點解畫,佢條女都知喇,無得解。」(當時我還質疑可保權益,但Clarify 咗受益人係okay,只係投保唔可以。何況若果都係真嘅話,咁佢都派咗錢喇,電話都打咗嚟。)

她:「咁都要解。」

我:「寧願100%寫你細路,真係玩死。」

她:「係喇,咁點算,你幫我度度。」

我最後幫佢度咗,話佢阿媽之前話覺得佢細路老實可靠,唔埋唔會亂洗錢,所以叫佢好好照顧個女。點知連保險都咁寫。叫佢細路即刻同佢買間樓收租,將啲柤入落戶口,有乜事囉嚟用。(好彩佢細路真係老老實實,其實真係非常實,但又唔知點解實吓實吓可以溝咗佢後母。)

我唔知過唔過到骨,但係我到而家呢一秒,都覺得有好鬼奇,拍戲都無咁奇,雖然我無理由認為佢吹水,反正又唔係同我利益有關。

我最驚係件事係真。我朋友之前買樓都叫我睇,若果佢細路同佢條女去買樓又叫我睇,我真係驚見到佢兩個笑到出唔到聲。

斷估佢條女唔會睇我個blog 啩,呵呵!係就佢唔好彩喇!!

2010年9月21日星期二

想當年,想日後

兩歲時,沒有冒險樂園、也沒有歡樂天地,只有出奇老鼠,有Pizza 吃的。

三歲時,CD還未流行,黑膠和錄音帶仍然主流,聽歌要Repeat 要 Mark Zero先,然後Rewind帶。

四歲時,沒有名門,只有虎豹別墅,我記得我看到那可怕的畫面,驚得哭了。

六歲時,大哥大手機,沒有SMS, 沒有GPS,也沒有Apps,打出打入,可以搵到老豆已經係萬歲。

七歲時,沒有電子字典,也沒有網上字典,下課回家都要查厚厚的紙字典,那是我又愛又恨的時間。

八歲時,我第一次經LD機看電影,那是吳宇森的英雄本色。那時我覺得要睇到一半要反碟好奇怪。

九歲時,那是還是萬寶路的世界,久不久就有萬寶路全港報紙頭版廣告,可以wrap晒成條地鐵出口嘅廣告牌仔。

十一歲時,仍然是萬寶路的世界,首個Marlboro Red Hot Hits 的專輯推出。

十三歲時,我買了首台電腦,當時是80486年代,CPU是會Remark的,要聽歌請另加Sound Card。

十六歲時,因PCS(GSM1800)而買了首部無線電話,那時大家都在爭論GSM跟PCS的分別。

…………

二十三歲,那時已沒有錢醉金迷的氣氛,每天新聞都在放感染人數和死亡人數。最後,「We shall overcome」是真的。

…………

我還有多久的命,可以繼續想當年呢?
我還有多久的命,可以看到日後的世界變成如何呢??