2010年7月31日星期六

商場洗手間

如何將食肆及商場定位,洗手間就是一個很大的學問。

我從來不認為只有華人去洗手間才亂來,因為就算一個普遍老外光顧的酒吧、食肆,洗手間同樣可以臭氣沖天。當然,我更不知印度、意大利、埃及等國家,洗手間洗潔程度如何。

在我而言,我認為洗手間都是要管的,所以一個洗手間必要有一個清潔員負責,而且要盡責。

要成為高檔食肆、商場,不一定如以前的夜總會一樣,有個專收貼士的阿伯,企足24小時,但至少每兩小時都要有人完完全全地清潔乾淨。

好多洗手間都有一個問題,就係臭。點解呢,就係無澈底清潔好。澈底清潔好,唔係抹乾個洗手盤面同樣沖廁所咁簡單,仲要用水加漂白水沖走尿液。

我每次食嘢,一定會check 埋個洗手間,若果唔得的話,實減好多分。其實唔係一定大酒店、高檔食肆先至好,我都遇過唔少情況不如理想的廁所;有些茶餐廳反而唔錯。

2010年7月25日星期日

Let it Whip!!

發現了這首經典的歌曲,主唱的是Dazz Band。

這是一首1982年的歌,至今已差不多30年。28年後的今日再聽,仍然很有感覺。

我相信用來跳牛仔舞應該不錯吧!



大家一齊愛到發燒!!!