2008年3月29日星期六

兩個女人

有人話,你點揀老婆,唔多唔少係同你媽媽係點有莫大關係。我有少少信,但係又無乜實質例子肯定,因為我可能好認識身邊的人,但對他的媽媽就唔好了解;對佢女朋友或老婆又無乜認知。

以前細個想食乜,就同阿媽講;而家放工想食乜,就同老婆講。以前細個返學前會問阿媽:「我對襪唔見咗呀,知唔知喺邊呀?」相同的說話,可能在十幾年後發生,男主角一樣,劇本亦一樣,只是女主角換了人選。

小時你在學校有事發生,你總怕跟媽媽說;大了在社會出事,相信先找朋友的次數亦同樣比找太太的次數多。同樣,無論任何時候,你都會對你朋友說:「唔好爆畀我阿媽/老婆知呀。」

不過記住,你可以同你媽媽討論你外母點煩點衰,但同時間絕不能同你老婆講你出面的另一個女人點要錢點困身。(所以話呢;世上只有媽媽好。)

老婆總愛問,若果我同你媽媽一些跌落海,你會救邊個先。我一定答:「係?乜你咁睇少你老公。我咁叻,一定兩個都救得晒。乜你對自己眼光咁無信心呀?」跟住很有自信地笑,抱實我老婆。

2008年3月28日星期五

數碼相機

近幾年買數碼相機的人多起來。

對比現在,以往影相確實是很不方便的事。未影相前要買菲林,入菲林又怕走光,對唔正菲林圈牙又會過唔到片。到事前準備好晒,到影相時又提心吊膽。影一、兩張又怕影得唔好;影得多又怕燒菲林。影完36~38張後,又要等回菲林。小心呀!心急打開個菲林背又會走光。影完相,心急想睇,我個人最快紀錄連沖連晒都要32分鐘。

回想以往,就知而家影相有幾方便。因為方便,所以收碼相機就興起。我記得以前好多屋企都係得一部相機。大家唔係好旅行或者前舊朋友,都唔會帶相機出街。仲有,以前部相機可以用好耐,5~6年都唔會買過部新。其實絕對唔係因為以前的相機特別耐用,只係一年都用唔到五次,唔多用就唔多壞,況且好多時壞都是跌壞。你放櫃入面跌壞的機會接近零。




而家屋企可能有幾部數碼相機(未計電話相機),阿爸阿媽合共一部,仔仔女女可能最少有一部。

老豆通常用Sony, Nikon,個仔就用Canon,個女就用Panasonic。之後老豆就會多部Canon,然後個仔就會買部Canon DSLR;個阿媽再多一部Panasonic,因為個女買部新的Fuji。同樣都係一部算係耐用的相機,但就兩年換一部。另外,屋企會有由16MB 到 4GB,由SmartMedia 到 SDHC,不同大小及格式的「數碼菲林」,同埋可以支援不同格式及大小的USB「數碼沖晒機」。
我有留意到,後生仔都唔多鍾意晒相,通常都係放入電腦入面。有首尾的人就會分好類,而且定時Backup。那個名為「我的圖片」或「Photos」的Folder,就是他的日計或周記。不過中年人,就算係用數碼相機,都好少放入電腦而唔晒相,就算係識用電腦都係咁話。佢就總係要有嘢在手先至安樂,通通晒出來或者自己在電腦印相紙,然後delete記憶卡入面的相。

「後生仔,學吓老人家咁自己Print相後就delete晒張Memory Card,咪唔會流晒出去畀人睇囉。」





經常有人問我買邊問相機好。其實最後問完我買什麼,最後都係畀Sales水。(以下內容絕對真人真事)

「我唔建議你買呢個牌子,但你買都等新Model出,佢而家的一部好有問題。」最後個女仔都係買咗,然後都係會打畀我問我點解決相機的先天問題。

「試吓Olympus囉,真係唔差,又防水。用唔用xD無所謂,而家Card Reader乜Card都讀到啦。」最後個女仔聽到個Sales話Olympus跟本唔識出光學產品,而被游說去買Casio。人地Olympus係生產內窺鏡的最大公司之一。唔係話佢出內窺鏡一定係做相機好,但就一定唔會係唔識出光學產品的公司。

「你份工成日都要影相,又唔想同人爭機用,想自己買部平機。咁去買部Fade-out 機,千頭有交易,保養一樣有一年,粗用最好。你一日影咁多張,用Fuji幾好,影完唔多洗點執點推,即刻insert 入word 交report,做少好多。」最後雖然係買Fuji,但就用咗成三千銀買部新Model攞返公司用,因為個Sales話舊Model會無保養,真係咁都信。





個人推介輕便機品牌(最先者最建議)


Fuji 細機計真係幾好,何況而家個款仲好咗
Panasonic 四平八穩,簡單易用
Olympus 若果佢耐用性改善的話,我估我會排佢上第二位,但顏色就真係100分
Canon 我最鍾意介紹人用,因為唔好唔會話我。我介紹佢用上Fuji 或 Olympus ,好又唔會多謝,唔好又話我。


至於單鏡機,若果唔係有鏡頭在手的話,強烈建議Olmypus E-3

若果唔係我有幾支Canon鏡,屋企實多一部玩具 (早知今日,何必當初)