2009年1月17日星期六

發夢

久唔久總會發吓白日夢。近排同同學等上堂前傾計,響度發白日夢,講「如果咁咁咁就過癮。」

以下係我嘅如果咁咁咁(新年願望)……

  1. 打風日子響「曉廬」住兩晚
  2. 唔洗做,買晒嘢食帶晒書同CD/DVD落船,響東博寮海峽住一個星期
  3. 買一部二手跑車款電單車,兼且畀我有足夠空間同工具去將成部車拆散晒,研究當中嘅機械
  4. 學整爆破裝置
  5. 去英國賽車學院學電單車
  6. 有時間同金錢整一部行Intel Xeon/ ECC Ram/ RAID SAS 嘅電腦
  7. 去睇一場阿仙奴主場賽事
  8. 搭火車去海南島海口,然後再落文昌住三日
  9. 有一片小田地,畀我種花同白菜
  10. 去睇一個分站一級方程式賽事


上述白日夢,由最難到最容易。最容易的一個,我正計劃落實,相信HK$2500.00可以完成。

2009年1月16日星期五

請大家捐血

紅十字會經傳媒公布,香港捐血數字減少。

本網誌讀者請盡快捐血。

多謝!!

雲格精句

"I don't feel in connection with (the Manchester City bid) at all because we live in a football club which lives in the real world," Wenger was quoted as saying on Arsenal's website (www.arsenal.com) on Thursday.

呢一句好似解釋咗,點解阿仙奴成日唔買人。

2009年1月13日星期二

衛生巾手提電腦

當我購買手提電腦,我首要條件就是要「輕」。

我買的首部手提電腦就是Toshiba Portege 2010,重量僅約1.1公斤,不過並沒有CD-ROM。雖然有點不方便,但當我需要帶電腦外出時,就深深體會到1.1公斤這部「超輕」手提電腦跟其他的有什麼分別。

我的同事拿起那部Toshiba時,說了一句:「衛生巾咁,帶咗好似無帶咁,真係好輕。」

去年年尾又換了手提電腦。今次所買的是Lenovo ThinkPad X200。這一部比較重,約1.35公斤。不過,這個重量比一般的手提電腦仍然輕很多。我明白 ThinkPad系列都會用金屬機架,因為重一點亦是無可避免。不過,差不多平均一星期帶它外出三天,至今約4個月,感覺仍然良好。這部手提電腦同樣沒有DVD-ROM,但現時ROM除了新裝Software 或看DVD外,其餘的用途不多,特別是近年Thumb Disk 十分流行。


不過,今天我又被「毒」,因為我在Financial Times 看到 Toshiba 的手提電腦廣告。這是Portege系列的新型號R600,是一部僅重1.08公斤,而且有DVD-ROM的機。現時香港還未有貨,要買就要去美國訂回來。

http://explore.toshiba.com/laptops/portege/R600/R600-S4201

該網標價US$2099.00,即約HK$16500.00,定位十分高。

我跟我的同學討論這部手提電腦時,他問會為何不考慮內置 intel atom 的netbook。事實上,netbook很輕也很方便,但那顯示器真的太細,工作時很不方便。我不是不建議人買netbook,但這卻不是我的理想手提電腦。

要輕,輕得仿如衛生巾一樣,但也總不能覆蓋不足,否則用起來,實用性便會大打折扣。





R600-S4201






































參考相

跟進blog 友問數碼相機問題>>

一部「極廢」嘅三百萬像相機。

兩張相都唔算好靚,但至少用得。

我想講,想張相無問題、用得,係技術多於部機。