2010年8月1日星期日

奶粉

奶粉,白色的分末,食用者會上癮。

等等,幹嗎將奶粉說成跟四號海洛英(白粉)一樣的呀?

我也知道,雖然奶粉跟白粉是不一樣的,不過他們都有很多共通之處。

1) 都是白色粉抹狀
2) 都跟藥廠有關(海洛英原本是藥來的,德國拜耳藥廠用之來做咳水。很多奶粉都是由藥廠製造,惠氏、雅培等)
3) 都要令人上癮(有養過孩子的都知道換奶粉不容易,所以很多奶粉商都會贊助奶粉,希望小孩吃了第一口奶粉就不能自拔。要戒奶,有時可能比戒毒更難。)

由藥廠製造的奶粉,贊助醫院免費給小孩享用。奶粉也不便宜呀,但為何藥廠不贊助廣泛贊助貴價藥物,卻去贊助奶粉。放心,那些美國佬不會死錯人的,因為他們都知道你吃了第一口,就不能離開他們的魔掌。就如吸毒者一樣,大多數第一口毒品都是由同樣是道友兼小拆家送給你,好讓你快點上賊船。

奶粉易買難戒,而更可愛的是很多家長都為免麻煩,不想為子女戒奶。一直從奶取得營養支持生命,有如一直不戒毒一樣,明知出牙後便要吃正常食物,但仍然拖得就拖。看來,香港的福音戒毒可以分支出福音戒奶來。

近期兩個奶粉廣告,思想極差。

惠氏金裝膳兒加
小烏龜食得慢 一粒飯要食三餐
小老鼠愛偏食 專揀peanut chocolate
(仔仔偏食 營養唔夠?)

佢偏食營養唔夠,就打到佢食,餓到佢食喇。仆街美國佬,我屌你咩,佢唔食飯就繼續食奶,擺明就係想佢唔戒奶,都低能。

香港地,點會餓得死佢,除非你乜都唔畀佢食,否則只會營養過多,絕少會營養唔夠。



美素佳兒

Daddy 攞住 強化免疫力

大佬,做乜一定要老豆攞污糟嘢呀,老母攞唔得o架。仲有,你咪畀個細路病吓囉,我阿嫲而家八十幾,打仗時畀日本仔害到要食泥食樹皮食人肉,咪又係咁大。痾嘔好正常,唔病邊得人大吖。

細個越唔病,大個越多病。有阿媽同個仔出街食飯,次次都用火酒過熱水食食具,入到小學無啲咁嘅低能服務,就日日病,日日嘔。免疫力係操返嚟,唔係自動變出嚟,你今日唔病,遲早都要病,出得嚟行一定要還。


題外話:曾聽到一個故事,兩姊妹都在差不多時間有小朋友,家姐不吸小孩食人奶;妹妹就餵人奶。有一次,家姐到妹家,看到細妹餵人奶,就話:「好心你用奶粉喇,咁方便。」妹:「我先唔會,對個仔唔好。」兩個人你來我往,鬧得十分不愉快。到最後,妹妹就說:「阿B,你記住呀,你堂哥哥的母親唔係姨媽,係牛嚟o架。」

我不是說給牛奶子女喝的人不是,反正我從沒吃過人奶,現在也健健康康唔洗入廠。不過,無論你吃什麼奶,都總要戒奶的。人總要成長,總要學會吃食物。

乳頭總要吮,但留返大個做愛時再吮過喇。