2007年11月10日星期六

Keyboard


Cherry










IBM









唔知大家係用什麼Keyboard 呢??

我第一個Keyboard 係雜嘜,當時仲係用5針DIN頭。個Keyboard "達" "達" 聲,有大個。

之後最多係用Logitech。不過,Logitech 的Keyboard跟本唔好打的。不過,經濟版一套過大約百一、二銀,咁唔係太差都可以。

之後,一直幾套Keyboard 都係用佢,但當打字越來越快,又越來越多時,就開始不滿於佢。

大約兩年前,買了一隻Cherry 的 Keyboard ,貴到飛起,一隻要成$500.00。都好好打,但還差少少。

上兩個月,就買了隻IBM,上網訂$329.00,但我經人買約$170.00。好打過Cherry之餘,仲有Word, Excel, Powerpoint, Email, Interent 的Hotkey,而且亦有Volume, Play, Stop Skip,仲有Browser 前後頁 Hotkey。


以前就覺得越軟越好,依家就越硬先越好。另外,衝程都緊要,我好怕notebook keyboard,個衝程好短,一打就到底。

仲有,依家的keyboard,Insert, Delete 的位置都變了打直,我超級唔鍾意,嚴重影響工作效率。

2008 Suzuki Hayabusa

Hayabusa 2008年新版












































































因為太鍾意,所以貼多幾張相。

2007年11月6日星期二

能源

曾經有想過,若果能夠在一個很大的地方,吸一度氣溫的能量,然後用來發電,咁個地球就唔會咁熱,能源問題亦會解決。

不過,這可能是妙想天開吧!

2007年11月4日星期日

感覺

做人,好難做到計算精確;到了最後,還是要憑感覺。

責任

曾經被問過一個問題?

若果我有一個已有小朋友的家庭,但又有一個情婦。情婦從來沒有要求他離開他的太太。那人亦沒有想過要離開過現在的太太。

到了一天,他的情婦意外懷孕……

他問我甚麼算?

我問她,情婦自己打算怎麼辦?「她想下了下來。」
你有沒有避孕?「有,兩手的,我用安全套,她吃藥。」
那就是盡了責任啦,是意外?「對。」
一開頭有沒有說好?「有。」
那你狠下來吧!「那即是?」
讓她自己生下來,不用理。「太狠了吧!」
你一玩得就已經好狠,到現在才不狠?「那始終是我的兒子。」
你狠不下去?「始終都是人,人心肉做。」
咁你又玩?「...」

你咁有責任,第二個方法。你拿了那孩子,做帶子洪郎吧!「你傻的。」

做男人,一係狠、絕;一係就做到底,咪咁婆媽。

我堅持,玩得,一定要夠狠。