2009年1月30日星期五

音樂 - 隨身音樂

Sony 曾是隨身音樂的領導人。以住大家所叫的Walkman, Dicsman,跟本就是Sony 所註冊的商標。Panasonic, Awia等公司都只能叫 Portable Cassette Player, Portable CD Player,而不能用Walkman, Discman。不過,香港考試局當時的考試指引,就指示考生不能使用有收音機功能的「Walkman」,在英文聆聽試中接收訊號,這意味各考生可以用其它非Sony的收音機隨身音樂機來考試。

我要強調:「只有這樣白痴的考試局才有這樣白痴的學生。你們的所作所謂,都要負責的。」

從Walkman, Discman 到 MD Walkman,Sony 都是市場上的大哥。不過到了mp3的年代,卻是apple 擔正主角。現在就算是車內的機頭、家中的音響放大器,都會有iPod連接頭,什麼都要配合iPod才有市場。

返回隨身音樂來。現在大部分手機都能聽mp3,因此買mp3來聽歌的人亦少了。隨身聽音樂,簡單者除了手機外,也不外乎是用iPod等所謂mp3機。

用手機聽歌,音質好極有限。
用mp3機的話,追求音質者,iPod絕對不是首選。長話短說,若有人拿起iPod配上我所提及過,價值3000.00的Shure ec530耳筒,聽他「單撈」來的192kbits mp3,然後說自己對音質如何執著,你至少可以在心裡想:「你食屎喇。」當然你也大可以兜口兜面問佢:「Sennheiser ie8 同 shure 有乜分別,你又多唔多玩 akg?」旁敲側擊起佢個底。無論佢答唔答到你,你都有一句必殺後著,就係腰到應嘅一句:「乜mp3音質好過PCM咩?」

iPod 多人用,但多人用嘅嘢就唔代表音質素。有留意呢方面嘅人,都會知iPod的音質級數去到邊。

若然有人用Gigabeat, Iriver, Iaudio,咁就應該有啲料到。進一步嘅話,就再睇埋佢嘅耳筒,係唔係類似Sennheiser, AKG, Audio Technica 等等,咁就可以進一步肯定。當然,佢可能都係經朋友介紹而買,佢自己乜都唔識。


當然唔係個個聽歌都要求好音質,但我最「開心」就係見到啲人用iPod配貴耳筒聽翻版mp3,然後強調自已幾咁有音質要求,幾咁有生活品味。我開心,係因為個把口又多一件「玩具」。

沒有留言: