2008年3月29日星期六

兩個女人

有人話,你點揀老婆,唔多唔少係同你媽媽係點有莫大關係。我有少少信,但係又無乜實質例子肯定,因為我可能好認識身邊的人,但對他的媽媽就唔好了解;對佢女朋友或老婆又無乜認知。

以前細個想食乜,就同阿媽講;而家放工想食乜,就同老婆講。以前細個返學前會問阿媽:「我對襪唔見咗呀,知唔知喺邊呀?」相同的說話,可能在十幾年後發生,男主角一樣,劇本亦一樣,只是女主角換了人選。

小時你在學校有事發生,你總怕跟媽媽說;大了在社會出事,相信先找朋友的次數亦同樣比找太太的次數多。同樣,無論任何時候,你都會對你朋友說:「唔好爆畀我阿媽/老婆知呀。」

不過記住,你可以同你媽媽討論你外母點煩點衰,但同時間絕不能同你老婆講你出面的另一個女人點要錢點困身。(所以話呢;世上只有媽媽好。)

老婆總愛問,若果我同你媽媽一些跌落海,你會救邊個先。我一定答:「係?乜你咁睇少你老公。我咁叻,一定兩個都救得晒。乜你對自己眼光咁無信心呀?」跟住很有自信地笑,抱實我老婆。

2 則留言:

Leona 說...

謝謝校對。
過來打個招呼。

嘿,以後你若生了個女兒,三個女人,仲難搞。

過內人 說...

生個女唔難搞,我呢o的鄉下佬,錫仔唔錫女,隨時好似以前o的人咁,當生少個。

兩個老婆都唔難攪,總有出路。

無女人就真係難攪喇!!