2008年7月18日星期五

藍光交叉點





近期其中一只打算入庫的片/劇就是Hotel Babylon。

說入庫,是因為我累積CD/DVD/VCD比累積財富還要積極,現時庫存中未看的就有超過40套電影、3系列共20隻DVD的紀錄片、新聞、企管錄像、2套國內電視劇。


就算我買了Hotel Babylon,都是庫存中的其中一個。

被google帶到去BBC Shop,看到Hotel Babylon不只是有DVD版,還有HD DVD及blu-ray兩個高清影碟版本。高清的價錢並非太貴。

死火,差唔多成年幾無買過Hi-fi,唔好咁喇,我會忍唔住。

想買一部blu-ray重播機,十個有九個都會咁建議:「買部PS3,平靚正。」我心想:「對不起,我不會用部遊戲機睇碟的。入面咁多線路,又咁多唔係AV有關的部件,干擾大。平倒也是,但靚……正……」現在我用的DVD機是Marantz DV6001,行Faroudja DCDi processing 做upscale,價位亦超過一部PS3,要升級,沒有理由買一部價位比DVD還要低的機吧!


我想買的一部是Pioneer 的 BDP-LX70,估價應該是PS3的4倍。要看高清,器材不能節省得過分。

交叉點已不再是HD DVD或 blu-ray,因為愛將Toshiba已敗陣,目前只有blu-ray可選擇。問題是,我還有一部不俗的DVD機,再買一部有點兒那個,更重要的,是blu-ray雖然急速發展,但選擇仍然不多,舊片upscale到 blu-ray,我的DVD機也可以做到1080p。新片選擇也未算多,買了機有點得物無所用的感覺。 何況,blu-ray碟還是太貴了,我要犧牲很多,同樣金錢只能買更少的片看。


忍多你兩年先買,片應該較多,而且機價亦較易負擔,目標仍然鎖定在Pioneer上。希望到時部Amp未壞,唔係就大出血。

5 則留言:

Fan 說...

很厲害的電子人

匿名 說...

想窺探AV的世界,請問哪些網站或者書籍適合入門者參考?

過內人 說...

一開頭可以買雜誌,睇吓個市場有乜賣同埋買來做乜。

香港推介 - 無
日本 - HiVi(中文版)
英國 - HiFi Choice

之後就要買,唔買就唔知。

以前我起家一皮,而且應該皮二。

你入門玩Audio先,之後先再到AV。

若直接入AV就花更多了...

匿名 說...

那兩本書哪裡買得到?

過內人 說...

HiVi 大雜誌屋,如金鐘金鐘廊,又或者係旺角較大的報紙檔

HiFi Choice
外文書局 如Dymocks, PageOne, 或者HMV.....