2008年8月8日星期五

干邑廣告

廣告行家剛傳了這支舊廣告給我分享。

他跟我說:「你一定很喜歡這支廣告。」

對!雖然他不是每次都這樣了解我,但這次他說中了。

我不喝拿破崙的干邑,我通常喝Martell 或 Hennesy。不過,無論是什麼牌子,若他拍了這支廣告,我很有機會會買一支該牌子的干邑,以錢包支持他們拍了這支廣告。





難兄難弟 朋友情重
從不相識 肝膽相照 合力挽手創未來 信義氣

尋求理想   幾經艱辛 彼此分擔 你我那怕荊棘鋪滿路
一杯干邑 一聲聲祝福 熱情能盡訴
豪情暢飲   乾千千杯 交出真心 彼此祝福真心真摯互勉
…………………………………………美酒 朋友

我突然覺得,可能有部分酒,應該只有男人先適合飲。

6 則留言:

匿名 說...

可以拍個女人版的呀.兩個大學女生學飲酒(唔識飲),到出來做事遇到起跌(你唔開心我陪你一起飲),到結婚生仔...都是一個故事.

收買佬 說...

劉錫賢當年個樣幾純﹐又無0甘肥﹐好過家下個"廟街桑拿look"多多聲。

又﹐過兄做廣告﹖創作定係AE ?我個超級老死曾經做了多年"O"公司﹐有段時間我同
他晚晚凌晨消夜﹐幾有片中主角feel. :)

過內人 說...

Miranda:女人通常飲紅酒,唔飲干邑。普遍女人對烈酒敬而遠之,而利用廣告爆大「女人飲干邑」這個市場並不容易。

最麻煩係,呢支廣告的concept,係講友情、義氣。

義氣,女人還是遙不可及的。講雷講義氣的女人,都會變成半個男人。

雖然而家男人都無乜義氣,亦好少飲水思源。我在社會求生,寧願講義氣,爭輸人,都唔想做「公公」。

女人無此枷鎖,要爭贏真男人,妳們就有優勢了。恭喜恭喜!!

既然佢當時個image係講義氣,咁呢支酒,都係留畀未被切去的男人喝吧!




收:曾是小Agency的PM一個,但好甘。人工唔好,但做到PK,一個Project,Creative、Production跟晒。

睇完Creative 後仲要計Budget,Admin同Production都要跟。

三年後頂唔順,但學到超級多。

廟街桑拿,都係煙花之地,同樣係男人的地頭。本質不變。不過級數就……

你都會講雷講義氣嗎?有機會出來開支拿破崙,一齊:「一杯干邑 一聲聲祝福 熱情能盡訴」

過內人 說...

O公司,是否廣告大師「奧瓜肥」的那一間,

收買佬 說...

過兄: Oglvily 之類穿法的公司﹐係The Centre。我唔係廣告人﹐唔知間野點串 :)

過內人 說...

Ogilvy