2009年3月24日星期二

君子好球

彭晴於3月17日《am730》專欄上說:

大概在任何經濟發達的社會中便會衍生「港女」這產物,以住只能照顧家庭,嫁雞隨雞、相夫教子的婦人,在女生地位日益提升下,當然希望追求更佳生活享受及要求。若這些假設成立,那麼隨著經濟起飛,港女這類產物亦會在神州大地出現。難道北方佳麗不愛gucci、parda或LV?此刻在各大名店花錢的又多數是誰呢?


當然,某人或許誤解了「港女」的意見。巧合友人同樣看到此文,在餐廳上分享了他的意見。「佢點理解港女我唔理,但我會咁講,就算大家都好鍾意買袋,我都北望喇。大佬,家陣我溝女喎,唔係溝仔,(既然大家都係咁,我不如揀個有身材啲嘅女仔喇。另外,其實我好唔明,點解無胸嘅女仔都要戴胸圍,)唔好似為無腳著襪,對腳就會變返出嚟。」

我並不完全認同他的說話,但至少我認為,一個沒有陰莖的人,沒有女孩愛也不過分。
的確,沒有腳的人,為何還要穿襪子?(沒有胸的人,為何要戴胸圍呢?)

12 則留言:

Betty 說...

唔多明...

南蠻人 說...

唔多明...X2

過內人 說...

若果你唔睇樣,你點分男定女吖。

Betty 說...

第一句: 唔好似為無腳著襪,對腳就會變返出嚟

同上文有什么关系?

第二句: 一個沒有陰莖的人,沒有女孩愛也不過分

同上文有什么关系?

第三句: 沒有腳的人,為何還要穿襪子?

同上文有什么关系?

留言: 若果你唔睇樣,你點分男定女吖

同段文有什么关系?

完全唔明....

過內人 說...

佢想講,無波唔係女;無波做乜要戴胸圍。

南蠻人 說...

始於都係唔明。

過內人 說...

加返啲嘢...希望你睇得明

收買佬 說...

唔明你講乜﹐但個人就覺得“港女”同“電車男”都唔係咩好東西。其實﹐兩者間我更加鄙視電車男。

南蠻人 說...

終於看得明白。
沒有胸與胸部細是兩件事。
最恨男人這樣評價女人,有欠尊重。只看女人有沒有胸/男人有沒有蔭莖,這樣的人愛來幹啥?

過內人 說...

他所指的或許只是「既然都係咁差」,起碼有少少「優點」咁囉。

當然,我都係將一段閒談節錄出來,入面有好多嘢可以討論,而每個人都有唔問睇法。

不過我真係走咗去問一個女性朋友無腳著襪的問題,佢話佢都唔明點解,佢估可能個個女人都以為女人都要戴bra。

其實呢段嘢有個重點係,我係想響我社會學嘅功課上,探討吓係唔係女人戴胸圍,已經成為咗一個被socialize的行為。

收買佬 說...

>探討吓係唔係女人戴胸圍,已經成為咗
>一個被socialize的行為。

呢個話題唔夠爭議性﹐探討下男人帶bra 啦不如 ! :)

匿名 說...

曾壁山中學的女生經常唔著底裙, 成日半現胸圍~