2009年3月16日星期一

謊島叛變 The Island


有人話「摩登時代」係代表Karl Marx思想嘅一部戲。

若果大家又想再多睇同社會學有關嘅戲,謊島叛變 (The Island)係另一套值得睇嘅戲。

電影講乜,走去google 就知。

【劇情大綱】

林肯塞斯艾柯(伊旺麥奎格飾)居住在二十一世紀中葉,乍看之下是一座完美的烏托邦城市,但是其實每位居民都受到嚴格監視,失去個人自由。

林肯也跟這裡的每位居民一樣,希望能有機會前往傳聞中的「神秘島」-一座在這顆星球上唯一不受任何污染的人間淨土-直到他發現他與其他居民的人生都是一個大謊言,而且他死後比活著更有價值。於是他和一位美麗的女同伴裘丹杜黛塔甘冒奇險逃到他從來不知道的外面世界,他們必須攜手合作,逃出組織的追殺。





內裡同社會學有乜關係呢?
若果我講而家討論,又會爆咗個故仔出嚟。

有心睇嘅話,睇完應該會有啲得着。

3 則留言:

收買佬 說...

大佬﹐覆你下面﹕你支"垃圾"錄音筆唔要的話﹐我願收買之。:-)

寶妮 說...

嗯...呢套弃係好耐之前睇過...
冇讀過社會學喎, 但估你係想講...
即使係同一個人, 但在不同的社會背景下, 都會在性格上有所不同...

過內人 說...

收買佬:

我那一大班青春可愛的同學們,已經早著先機了。

Polly

最開頭一段,大家的目標咪係被「社會化」咗囉;去到工作時,大家分工做嘢,但又唔知自己做緊乜,咪係「官僚」囉。