2010年6月23日星期三

踢假波

世界盃已到最後一輪分組賽。

每屆世界盃,看足球的人都會忽然一多,自稱球迷的人亦多了。

「挑!法國都輸畀南非,假波!收咗水喇!」

「英格蘭和阿爾及利亞,班友買咗和喇!」

每每呢啲所謂嘅評論,我都會內心微笑。凡人都是這樣,用現象來推測原因。一個現象有可能是多因的,但他們就只挑選他們心中所想的原因,再構建成以為一定合理的理由,用來解釋現象。

你估定肯定先?(肯定喇,踢得咁屎!)

咁法國收咗幾啲錢係邊個畀呢?(咪南非囉!)

幾多錢呀?大概吖?大概個數應該有啩?(我點知啫!)

咁邊個收咗?(龍門囉!)

係得佢一個?主教練呢?法國FFF呢?淨係龍門一個人收,定係要收買多幾個?(查案咩 ?)

有無證據?(我有我唔洗坐響度喇!)

或者至少有無有無啲合理疑點呢?(得得得,唔係做波,你贏晒,得未?)

其實係關比利事。法國隊好多人都係同性戀嘅,比利個屎忽,法國國腳個個都搞過晒。比利話班友啩住踢波唔理佢,佢枕頭邊係咁投訴,個個都怕無屎忽搞,所以咪求其踢完3場分組賽出局囉。」(你都低鳩能!)

反正都係無證無據鳩吹,你學我咁,吹大小小仲好喇!

沒有留言: