2010年8月25日星期三

阿媽教女

響火車車廂見到嘅真人真事。

阿媽同個女一次坐火車,阿媽同個女一齊坐低,個女就攞個小公仔嚟玩。阿媽見悶同佢講嘢,問吓佢頭先餐飯好唔好食,但個女無理佢,見佢係咁玩個公仔,就忍唔住用個公仔嚟做話題,想無咁悶。

佢就話個女咁樣齊隻公仔乜乜物物,但係個女都無理佢。無計可施下,個阿媽就搶個女手上玩緊嘅小公仔,但個女就雙手保護住,係都唔畀個阿媽搶。

阿媽就話:「個公仔我買嘅,你畀我。」個女無奈畀阿媽喇。然後阿媽就話個女咁樣整隻公仔乜乜物物,整過佢隻公仔之後畀返個女。

個女見隻公仔唔同晒樣,又還原返。個阿媽覺得無面,又想搶個公仔,但個女誓死保護。兩人角力了一分鐘後,阿媽放棄,然後就話:「你做晒啲暑期作業未呀?」

「差英文最後兩個課。」

「咁即係未做晒喇!」

「你叫我聽日先做埋。」

「未做晒就玩,攞返嚟!攞嚟呀!」

「又講大話,又話畀人聽日先做埋。」

「你攞唔攞嚟呀!」

最後個女畀返個公仔佢……


呢啲阿媽,簡直係廢柴。

2 則留言:

荒木茂 說...

個女幾大?
btw,有朋友見過個四歲大左右o既女童喺茶餐廳鬧阿媽:死仆街吖,你唔畀我食我唔食自己夾呀.....

過內人 說...

7~9歲。

個問題係,阿媽開唔到Dialogue, 無理由為面子而搶個公仔;最後又為面子而講過唔算數。