2010年9月12日星期日

80年代

看過一些80年代的廣告後,很懷念那種感覺。
面對回歸,人心惶惶,那煙煙酒酒,醉生夢死,卻是另一氣象。



(此時此地 屬於我哋)

我深愛你 見你望你即刻個心好歡喜 What can I say? 想你念你一於變為好知己
我狂愛你 與你共你相識相交香港地
What can I say? 一聲我愛你!(啱時啱地啱飲 生地啱晒我哋)

有我有你衷心愛你 日夜都緊記 有理無理偏偏愛你 天冧都懶理
What can I say? 一聲我愛你!(啱時啱地啱飲 生地啱晒我哋)

What can I say? 生力啱晒我哋!

2 則留言:

茶怪 說...

當時,確實有很多事請在街上面發生,包括通街溝女。

現在,好像所有事情都搬了上網。

過內人 說...

通街溝女。

當我還是毛都未出嘅時候,就見過通街溝女。一個長毛飛坐響機舖欄杆外,對住條女吹口哨,條女望佢,長毛就跳落嚟,兩條友就講咗成分鐘嘢,然後條仔就對支筆向條女度,再伸隻左手出嚟。

而家,通Net溝女……呵呵!
What can I Say??