2010年11月12日星期五

WP7

繼 iphone, android 後,Microsoft 亦重整旗鼓,推出Windows Phone 7。

雖然很多人仍然睇好前兩者,但「直覺」跟我說,最後的大贏家將會是Microsoft。

的確,Windows 是抄襲的、IE同樣是抄襲的、MSN都係……又如何。

在變幻無常的IT行業上,有人會冒險「敢為天下先」搶飲頭啖湯;有人會等局面安定下來才大展拳腳,似乎Microsoft 就是後者。

Windows 好嗎?很多人認為MAC更user friendly。
MSN好嗎? 我認為icq好到不得了,但而家都係用msn。
IE好嗎?我雖然有7成時間用firefox,但有些時候都要屈服行IE。

我現在使用的是symbian 系統的手機,但我相信3年後,我也要跟大潮流,轉用WP系統的電話。

3 則留言:

Ebenezer 說...

若眾人最終命運都係要臣伏於 Microsoft 啲垃圾之下,簡直係人類嘅悲哀:(

過內人 說...

老老實實,我又唔認為所有Microsoft啲嘢都係垃圾。

Apple 亦唔見得樣樣嘢都好過人。

而家apple 嘅market share 都唔細喇,大家睇吓到時場仗會打成點

黑人 說...

我反而幾想見到MS 贏返仗!

因為M$雖然抄,但係兼容性通常係最大
唔似apple咁ban呢樣ban果樣,又賴其他公司唔得
佢地今日就賴flash搞到佢地系統好慢同埋有保安問題
日後html 5佢可以賴邊個?到時實現晒形!