2010年4月28日星期三

一手好字

自問自己手字好差,非好小心兼認真地寫,手字好唔見得人。

雖然話而家打字多過寫,但就算我呢啲差唔多成日都對住電腦嘅人,都避免唔到要寫字。

呢幾年睇人寫字嘅機會越嚟越少,但久唔久都會見到一兩隻。

有一個我認為唔係好特別嘅人,有一日寫少少嘢嘅時候畀我發現到佢啲字都Okay 喎。

我直覺上覺得佢「有啲嘢」。

人靠衣裝,又延伸到人靠包裝。除咗所謂嘅衫、褲、鞋、襪、眼鏡、銀包、手袋外,其實一手見得人嘅字都係包裝。最重要嘅係,你可以用一秒時間包裝衣飾,但點都唔可以用一年時間去包裝你手字。

有啲人改個好名,都係想有條好命。同樣地,改個名可以好快,又係唔可靠。當然,能夠有一個好名兼可以寫得自己個名好好哋,咁就更加完美。

5 則留言:

Betty 說...

我D字好似打风甘.

匿名 說...

我家中我的字不算特別好,但我的字比99.99%的80後都好......基本上自工作以來沒有看到年青人的字好看的。最中意寫古詩,自由放縱的行草,是我的一大享受。

將來有兒女,一定要訓練寫出一手好字,不論中文或英文,字寫得好的人,會令人另人相看。我就曾因為一個男人的字而喜歡上他......

過內人 說...

所以呢,鍾意一個人乜原因都有。

不過,有一手好字,唔只有機會有人鍾意,仲有可能得到上司、客戶信任。

雖然,我都講過,一手好字都只算係包裝,唔代表一切,但至少贏了first impression 。

那個我說寫字不錯的人,近期畀嘢我,就推咗兩次 Deadline,又畀咗唔少唔係理由嘅理我我解釋。哈哈!!

匿名 說...

哈哈,我喜歡過的人的字很秀麗規範,頗有書呆子氣,而我是狂放偽浪漫派,所以因嘲笑他"女仔字"而留意了他。

不過我即使寫得很大力很憤世疾俗,也一下被人看出是"女仔字",不知何解,因為我已比大部分男人寫得更豪氣。

過內人 說...

真的那麼奇怪,有機會貼上來看看。