2010年12月23日星期四

中國品牌

其實有部分中國品牌,質量的確不錯,亦是我自己的喜愛品牌

飲食:青島(食嘢時飲一流,絕對好過喜力)

電子:聯想(雖然ThinkPad 係買IBM,但話明中國品牌,收購咗就係中國o架喇)、華為(有人話佢抄Cisco,不過呢啲科技產業,你告我我告你周不時見。)

家電:海爾(家中3台分體冷氣用了近8年,至今都無病無痛,夠靜夠凍。而家海爾代理係大昌行)

衣飾:361度(設計唔娘,品質不錯,價錢當然可以喇)(亞運期間的「多一度熱愛」廣告不錯,)

藥品:同仁堂(除咗安宮牛黃丸等名藥外,佢啲感冒劑同清音丸都唔差)

2 則留言:

黑人 說...

華為同李寧都真係唔錯
我差少少轉投Android陣型都係睇中左部IDEOS
可惜行唔到flash 打消左念頭

過內人 說...

我朋友話買咗部神舟notebook 都唔差。

仲有,雲南白藥都唔錯。