2008年12月15日星期一

一山不能藏二虎

亞 視 執 行 主 席 張 永 霖 發 表 聲 明 , 接 納 行 政 總 裁 王 維 基 請 辭 。

他 表 示 , 經 過 連 日 來 的 合 作 , 發 現 兩 人 在 處 事 作 風 上 , 出 現 重 大 分 歧 , 對 於 王 維 基 的 請 辭 , 表 示 十 分 抱 歉 及 惋 惜 。

4 則留言:

Himphen 說...

ATV就是缺少王維基這種創意之士。

過內人 說...

兩隻老虎玩乜呀

收買佬 說...

大佬﹐情況明白不過啦

姓張的出名叻吹水同炒人﹐識瘦身識點人但就唔識落手落腳去建設﹔姓王的卻是土匪出身﹐打所謂爛仗管理一個山寨無問題﹐但呢生人就無管理大企業/(半)公營事業的經驗﹐亦好耐未試過屈人之下。

原先的計劃﹐係人都知是姓張的負責炒人和搞好和老闆的關係﹐而姓王的就去販賣他那些"創意"和"理念"。但人格上的缺憾﹕姓張的卸膊和怕死﹐姓王的自大和口臭﹐加之兩人未坐穩就奢談改革﹐上至老闆下至員工都覺得難頂和不安。主席為求自保﹐只好揮淚斬戰友啦。就係0甘簡單。

過內人 說...

咁嘅組合,唔通真係針無兩頭利??